Translate

wtorek, 8 października 2013

Płaszcze i kurtki

Hej :) To znowu ja - Mary. Tematem dzisiejszego postu będą płaszcze i kurtki na jesień. Na rynku modowym mamy bardzo dużo propozycji. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. O ile jestem dobrze poinformowana to w tym roku modnych kolorów będzie od groma. Od kolorów nude, beżów, brązów i szarości aż po pudrowe błękity, wyraziste pomarańcze, czerwienie i zielenie. W tym roku w zimne dni ubieram się w stylu militarnym. A mianowicie mam oliwkową kurtkę i botki moro. Z doświadczenia wiem, że nie każdy jest wielbicielem moro. Ja osobiście jestem i uważam, że bardzo fajnie wygląda na dziewczynach jak i chłopakach (o chłopakach nie chodzi mi o zwykle materiałowe spodnie moro albo jakąś starą bluzkę). Mi widzi się chłopak w zestawie rozpiętej koszuli moro (oczywiście musi być wyprasowana i estetycznie wyprasowana) i zwykłej koszulce i z masywnym zegarkiem na ręku. Wiem, mam wysokie wymagania.Na ważniejsze okazje mam czarny flauszowy kurtko-płaszcz.  Ale nie o tym ma być w dzisiejszym poście. Na dole pokażę wam kilka kurtek i płaszczy.


Mam nadzieję, że się podobało. Mary :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz